meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Sista förklädet på listan

Publicerad 2012-12-11 10:35:13 i Allmänt,

I helgen har jag lyckats avverka ännu en beställning till min söta arbetskamrat Elin:) Två förkläden i Laura Ashley-tyg som ska skickas som julklapp till Färöarna.
Eftersom min docka flyttat till Uppsala får bilderna fotas på golvet:S

Idag är jag välbehövligt ledig och tänkte avsluta det sista förklädet på listan som ska till Sofia:) Sen ska jag börja på en julklänning åt (hör och häpna) mig själv. Om den blir klar innan jul återstår att se men jag ska göra ett försök. Tog faktiskt och lyxade till det med att köpa ett färdigt mönster igår. Får se hur den saken slutar..

Bilder kommer sen:)
Ha en härlig dag i vårt snöklädda land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela