meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Allting har en början..

Publicerad 2012-11-06 21:02:00 i Allmänt,

Som rubriken säger "Allting har en början". Helst av allt vill jag gärna vara proffs på allt innan jag börjat. Men det kan man ju inte vara såklart;)
 
För dem som känner mig kommer det inte som någon överraskning när jag säger att jag är en väldigt kreativ person med massvis av idéer och projekt i ständig rörelse. Det är därför jag slutligen valt att starta en blogg även jag. Tanken är att jag ska kunna dela med mig av av alla mina kreativa projekt som jag sätter igång (inte alltid sagt att jag avslutar dem:S) Och kanske blir det så att jag känner en något större press att faktiskt bli klar då;)
 
Det kommer handla om allt pyssel mellan himmel och jord. Sannolikt kommer det till en början även handla en hel del om flytten till radhus i Uppsala som äger rum strax innan jul i år. Det är en spännande tid framöver! Designen får jag jobba vidare på men nu är jag åtminstone igång!
 
Ha en fantastisk kväll!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-11-08 06:34:35

Kuuuul!!!! Detta ser jag fram emot! Kör hårt! <3

Svar: Tack hjärtat!! Jag ska verkligen ge det ett ordentligt försök:D
Mikaela

Postat av: Kusin Lina

Publicerad 2012-11-08 09:07:00

Spännande!
Jag ska följa dig.. :)

Svar: Kul Lina! Kram!
Mikaela

Postat av: Marie

Publicerad 2012-11-08 10:06:12

Härligt att du börjat blogga, ska bli kul att läsa och få lite inspiration :) kram

Svar: Vad glad jag blir Marie:) Kram på dig!
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela