meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Det börjar närma sig!!

Publicerad 2012-11-26 12:39:21 i Allmänt,

Nu är det bara fyra dagar tills vi packar släpen för första gången och ger oss av mot Uppsala och vårt nya hem! Det är svårt att förstå att det gått 3,5 år sedan vi flyttade hit..? Var tog tiden vägen?? Samtidigt känns det som en evighet när man tittar tillbaka på det. Umeå och jag blev aldrig de goda vänner jag hoppats (men kanske inte riktigt trott) på. Så nu sätter jag min tro till Uppsala;)

När vi är nere ska vi bl.a passa på att besöka "julmarknaden" (egentligen bara öppna ateljéer) i Gustavsbergs gamla lokaler. Vi var där förra året och framförallt sambon var oväntat positivt överraskad! Jättekul tyckte förstås jag! Och nu har vi alltså den otroliga turen att det infaller i samband med vår tripp ner:D För dem som har vägarna förbi eller är i krokarna rekommenderar jag starkt ett besök. Här finns länken med info: http://www.gstudion.se/oppet_hus.html

Tyvärr blev det inte så mycket packat igår (helt beroende av undertecknad som satt och sydde istället..) så det blir till att fortsätta om kvällarna.

Puss och kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela