meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Helg? Jaha!

Publicerad 2012-11-24 08:04:58 i Allmänt,

Var ute med hundarna nu på morgonkvisten. Kunde inte för mitt liv förstå varför det var så lugnt? Mot slutet av rundan slog det mig, visstja det är ju lördag! Inte undra på att folk hellre ligger hemma och sover.
Tydligen har jag så mycket att tänka på nu att jag inte har koll på om det är vardag eller helg..

Ikväll kommer Katerina hit och lagar risotto med mig:D Har nog lovat lära henne i ett år nu (iaf sen vi fick en väldigt sisådär variant i skolan förra året) Så då blir det slag i saken. Och vi ska även testa på ett riktigt spännande pyssel! Man skulle kunna säga att psykologi är temat. Omöjligt att gissa? Jo jag vet;) Bilder kommer ikväll!!

Avslutar med ett citat från boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" (som för övrigt är en av mina favoriter)
"Saker är som de är och blir som de blir" Mycket tänkvärt tycker jag.
(och katten malou är nog väldigt bra på att leva efter den devisen;)

Trevlig LÖRDAG på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela