meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Julmys?

Publicerad 2012-11-25 11:24:36 i Allmänt,

I år blir det inget julpynt för undertecknad.. Jag som älskar julen! Men när man ska flytta 60mil strax innan jul får man väl helt enkelt acceptera att så blir fallet. Dessutom åker jullådorna ner på fredag.

Men idag är jag ledig och då tänkte jag och finaste Sanna ta en prommis ner på stan på "julskyltning". Julskyltning är ju inte direkt längre vad det från början var, men förhoppningsvis infinner sig lite julstämning iaf;)

Ikväll kommer våra karlar tillbaka från jakten (vad härligt, hym, stereotypiskt det där lät..) Och då blir det slutpackning inför lasset nästa helg här på Axtorpsvägen. Jag har även några förkläden att bli klar med. Symaskinerna får nog ändå tusan åka sista lasset om jag ska kunna göra klart beställningarna.

Ha en härlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela