meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Tokig!!

Publicerad 2012-11-14 22:50:24 i Allmänt,

Nu har jag spenderat X antal timmar med att försöka ändra headern på bloggen men börjar misstänka att jag kommer bli gråhårig innan jag får in en egen bild.. Först hade jag inget bildbehandlingsprogram. När jag efter ett antal om och men skaffat det och lyckats ändra bildens storlek, ja då säger bloggen att det inte går att ladda upp för att det inte är en bild? Suck, suck dubbel suck! Så trasmatta it is;)
 
Har fått några förfrågningar ang förkläden idag, bl a ett i Carl Larsson-stil. Det ska vi nog kunna ordna! Hittade ett perfekt tyg på jobbet som fick följa med hem:) Och så blev det lite söta stuvar också;) Tänkte göra ett försök med barnförkläden.
 
Kram på er!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-11-15 12:18:04

Testa att döpa om bilden där den är sparad på datorn, till tex jpeg, jpg så ska det fungera! :)

Svar: Det där ska jag kolla! Det konstiga var att andra bilder fungerade först och sen fungerade samma bild från Busters dator. Jätteskumt. Man jag ska kolla vad de heter:)
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela