meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Sommarklänning

Publicerad 2013-12-14 17:13:11 i Allmänt,

Ännu en bock på listan:) Sommarklänningen som jag fick för mig att sy (och som ärligt talat tog mycket längre tid än jag tänkt) är äntligen klar! Den är för liten för dockan så jag blev tvungen att ta den på mig för bilden, vilket alltid är lite krångligt när man är ensam. Men man ser ganska bra hur den ser ut iaf:)

Har börjat packa inför resan nu också så nu är jag snart redo för solen:) Men inte mat och vin, inte i den här klänningen iaf! Då får jag hålla andan..

Kommentarer

Postat av: Karolin

Publicerad 2013-12-18 18:14:02

Så tjusig den blev!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela