meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Ledig helg

Publicerad 2013-07-05 20:10:25 i Allmänt,

Åh vad skönt med en ledig helg utan måsten!
Imorgon blir det bara massa hemmapyssel, jag har fortfarande lite kvar i ateljén. Sen tror jag att vi tar en runda till Plantagen och köper lite nya blommor. Jag har haft ihjäl mina små violer bland annat. Men framförallt har vi en hel del tomma krukor som skulle behöva fyllas. Och så ska vi lämna tillbaka en hallonbuske som inte överlevt. (Inte mitt fel faktiskt. De andra lever och frodas. Och ger förresten väldigt goda hallon;) Får se om deras garanti fungerar när det verkligen gäller.
På söndag blir det gårdsauktion utanför Alunda:) Älskar auktioner. Även om det har en tendens att kittla min något stressade nerv. Hoppas vi hittar något kul:)
Nu blir det en riktigt lugn kväll i soffan med Hannibal. (Varför tar alla serier slut hela tiden??)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela