meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Lurigt

Publicerad 2013-07-16 07:12:57 i Allmänt,

Insåg precis att det på något mystiskt sätt smugit in en till vecka i sommar. Hur kunde jag missa den??
Jag var bergis på att jag hade fyra veckors jobb kvar men nu visar det sig vara fem. Men istället för att sucka och se det negativa i saken tänker jag se det positivt. Jag har ju "vunnit" en helt nya vecka i mitt liv! Och dessutom tjänar jag pengar en vecka mer;) Så egentligen är det inget negativt alls. För semestern är ju fortfarande på samma datum, det kommer bara lite senare.
Jag måste sluta tänka på månader som fyra veckor! Alternativt skaffa en kalender med just veckor. Det har ju ställt till det förut som bekant.

Jag lovar att bilderna på strykbrädan ska komma upp. Jag försökte igår men datorn och jag kom inte överens. Förstår inte varför det ska vara så svårt att lägga upp en bild?!?

Städade huset och kokte mitt livs första saft på hemplockade svarta vinbär gjorde jag också igår. Bilder snart som sagt.

Trevlig tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela