meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Ibland ska man ha tur!

Publicerad 2013-06-19 14:07:59 i Allmänt,

När man köper hus under vintern vet man aldrig riktigt vad som väntar en i trädgården. Att vi hade ett gäng rosor kunde jag se men allt annat har varit lite av en surprise.
Jag älskar pioner och har hela tiden hoppats på att det ska dyka upp ett gäng i en vrå eller så. Men jag är kräsen förstår ni. Det går inte med röda eller cerisa. (speciellt inte till ett grönt hus) Så döm om min glädje när jag insåg att vi har ett stort fång pioner på bästa plats i trädgården och att de dessutom är så ljust rosa att de nästan är vita:D Lycklig!

Men är det någon som vet varför knopparna kryllar av myror??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela