meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Virrpanna..

Publicerad 2013-06-25 14:28:30 i Allmänt,

Ibland blir jag bara tokig på mig själv!! Ikväll skulle pappa komma och stanna till söndag. Han ska få se huset och hjälpa mig med min ateljé. Och så plötsligt ringer mamma. (det är hon som är ansvarig för saker som flygbiljetter osv, trots att hon inte själv ska med, haha) Hon börjar samtalet med : "Jag ska gå rakt på sak." Gissa hur mycket jag hinner tänka?? Vad har nu hänt liksom? Jo, då har jag, klantarsle som jag är, bokat hans biljetter till NÄSTA vecka! Och eftersom han fullkomligt litat på mig har han inte ens gått in och kontrollerat avgången förrän nu. Det förstår jag med. Men panik.. Ringde norwegian för att se om det gick att boka om, men det visade sig vara dyrare än att faktiskt köpa nya biljetter. Bra där. Blev sur och bokade nya med SAS istället. Norwegian kan behålla sina förbaskade biljetter. Och sina "nya fina säten" också för den delen. De är ändå bara hårda och obekväma. Som tur var fanns det biljetter som stämde ganska bra överens med de första. Så nu kommer han 20 min senare istället. Det duger bra det. Men som sagt, ibland blir jag bara så trött på mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela