meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Påskledigt

Publicerad 2013-03-28 20:15:24 i Allmänt,

Igår slutade jag på mitt jobb. Jag bjöd på tårta som jag tagit en bild på, men nu fungerar det plötsligt inte att lägga in bilder igen..

När jag slutat åkte vi direkt till Stockholm för att plocka upp sambons bror och sedan vidare till Skåne. Jag var helt slut när vi kom fram men imorse var jag glad att vi redan var framme;)

Här ska det firas påsk! Idag har vi i vanlig ordning gjort ett besök på outletarna i Höganäs. Vi shoppade en hel del. Jag shoppade faktiskt minst!

Grabbarna köpte bl.a jättesnygga kostymer till ännu snyggare priser. Själv investerade jag i ett par ljusbruna skinn-sneakers, ett par skjortor, en tjocktröja och så köpte vi på oss lite vardagsporslin. Nu ska Ikea-resterna ut!! De hade en sjukt bra drive. 24 delar för knappt tusenlappen. Vi brukar investera lite när vi är nere. Det hör liksom till.

Nu ser jag fram emot några dagar med härligt sällskap, god mat och, som alltid, gott vin;)

Glad påsk gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela