meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Sovmorgon, vad är det?

Publicerad 2013-03-29 08:18:58 i Allmänt,

Jag hade sett fram emot långa sovmorgonar nu när vi är lediga. Då vaknar förstås sambon redan strax efter 06.. Och jag kan inte sova bredvid en vaken person. Det är stört omöjligt. Det är ganska mycket som är stört omöjligt faktiskt. Ljud, ljus, rörelse. Åh vad jag avundas folk som kan sova när som helst, hur som helst och var som helst.. Vilken dröm.

Idag ska vi tömma lägenheten som vi bodde i i Lund. Wow vad längesedan det känns. Som ett helt liv sedan.
Jag minns hela den tiden som i ett rosa skimmer. Jag hade precis träffat mina drömmars kille, hade massor av vänner inom minuters avstånd (det är man inte bortskämd med längre) och världen låg liksom öppen:) Möjligheterna var oändliga! Det är de förstås fortfarande. Och jag har fortfarande min drömmars kille. Vi bor i ett jättefint radhus i en jättemysig stad. Det man saknar är vännerna. Det blir sådär när man flyttar från stad till stad. Tur det går så fort att flyga ändå;)

Idag ska iaf lägenheten tömmas. Och imorgon ska vi fira påsk ordentligt med en sida av släkten (det finns ju så många sidor nu, haha:) Så vi tar väl snabbt igen det vi gör av med idag i form av energi;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela