meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Tiden bara rusar iväg!

Publicerad 2013-03-24 22:34:45 i Allmänt,

Helgen har sprungit iväg. Precis som vardagarna gör. Jäklar vad fort allting går! När började tiden rinna så mycket fortare?

Jag har sytt klart klänningen iaf:) Den sitter som en smäck! Är så stolt över mig själv att jag äntligen tog mig tid att rita ett helt perfekt mönster. Annars ska allting bara gå så snabbt som möjligt.
Försökte ta en bild på den igår när jag inveg den men tyvärr blev de lite suddiga:S Så det får komma senare.

Jag fick en förfrågan på hur jag gör blommorna till pionlampan. Självklart ska jag lägga ut instruktionerna till den:) Jag ska bara hitta en liten stund för det också;)

Helgen har varit händelserik med sushiverkstad, massor av vin, loppis och en tur till Stockholm ikväll. Där jag förövrigt åt den, antagligen, godaste korven jag hittills ätit i mitt liv. En kalvkorv som var helt perfekt saftig och med precis rätt sälta. Mums!
Men nu är jag helt slut! Så denna människa säger godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela