meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

När katten är borta

Publicerad 2013-05-24 08:56:47 i Allmänt,

När jag jobbar och inte själv har tid att pyssla så kommer jag hem och upptäcker att sambon tagit över rollen!

Den här nya sänggaveln mötte mig på altanen i natt när jag kom hem från jobbet:) Helt från scratch och SÅ ordentligt gjord! Jag är mäkta imponerad! Skulle kunna komma direkt från butiken:) Dessutom har han sågat allting med sticksåg! Man tager vad man haver;)
Och att han sedan designat den så att den skulle passa in i vår (min) lantliga stil i sovrummet och inte alls så hypermodern som han själv skulle vilja ha den, det är ju kärlek det;)

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-05-26 23:22:21

Mycket snyggt måste jag säga, lyxigt med en pojkvän som är händig. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela