meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Som en liten docka

Publicerad 2013-11-12 08:58:28 i Allmänt,

Igår var vi på besök hos min kusin Lina med familj. Och jag fick träffa nytillskottet Naemi för första gången:) Hon är så liten! Eftersom hon är för tidigt född är hon ungefär lika stor som en nyfödd bebis nu. Fantastiskt söt och go! Och vi fick hålla henne utan att hon gjorde minsta sura min. Hon somnade tom hos min mamma. Och det är då den där tanken kryper fram, som man vet inte är sann "Jaha, är det så där lätt att ha barn..?" Det vet jag ju att det inte är förstås. Men förr har spädbarn skrämt livet ur mig och det gör de inte längre, så det är ju positivt:) Och de som känner mig kommer antagligen se hur mycket mer avslappnad jag ser ut på bilden nedan.
Tyvärr fick jag inte tagit någon bild på hennes stolta storebror som är minst lika söt han. Men som tur är får jag träffa dem igen till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela