meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Fullt ös!

Publicerad 2013-09-06 09:47:35 i Allmänt,

Den här veckan har verkligen tagit på krafterna! Det har varit jättekul men oj vad det går åt energi när man lär känna nytt folk! Igår var jag och Linnea (från klassen) på vår nyblivna nation för information. De berättade om alla sätt som man kan engagera sig på och som avslutning blev vi bjudna på middag. Det var riktigt trevligt! Funderar på att gå med i kören faktiskt. Men det känns lite läskigt för jag har inte tagit en ton på över 10 år. (Så går det när man har en otroligt opedagogisk, och rent av otrevlig, körledare i gymnasiet. Som nu iofs helt verkar glömt det.)
Jag var intresserad av spexet också men det innebar audition på lördag redan och det känner jag varken att jag har tid med eller är redo för. Men det går fler tåg, jag ska ju plugga i tre år!
Idag blir det förberedelser inför festen som vi ska ha imorgon. Hundarna tyckte det var lägligt att sätta igång och fälla ordentligt helgen till ära, så jag lär väl få dammsuga typ 10ggr innan imorgon. För övrigt ska det bli jättekul. Önskar förstås att alla mina närmsta vänner kunde komma, men jag har bjudit några nya så det ska bli trevligt.
Nu ska jag iväg till skogen med hundarna så att de inte blir kinkiga och sedan blir det lite shopping, och viktigast av allt, bakning:) Återkommer med resultatet;) Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela