meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Höstinspiration

Publicerad 2013-09-10 09:25:04 i Allmänt,

Bara att prata om hösten och tanken på alla fantastiska färger ger mig så otroligt mycket ny inspiration! Jag får lust att hugga tag i kameran och gå ut för att försöka fånga de där underbara ögonblicken när allting verkar vara sådär perfekt. Men jag tror att det är ännu viktigare att faktiskt gå ut och fånga de där ögonblicken med en mental bild.
Här kommer ett gäng inspirationsbilder som jag lånat från nätet. Visst får man lust att slänga sig ut och köpa ny höstjacka, skor och typ färga håret? Fast så dramatisk måste man ju inte vara;) Jag tänker iaf snart plocka fram stickorna. Det är mitt höstpyssel nr 1 när kvällarna blivit mörka och man bara längtar efter att få vira in halsen i en megastor mjuk halsduk;) I år blir det definitivt fler Lovikavantar iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela