meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Oförberedd

Publicerad 2013-09-26 16:40:54 i Allmänt,

Jag har nog aldrig känt mig så oförberedd inför en tenta. Kanske var det ingen vidare idé att jobba samtidigt som man pluggar.. Men det är iofs inget val jag direkt kan göra. Däremot får jag nog välja bort för mycket frivilliga saker. Som t.ex. smakpanelen som jag är på väg till nu. Det är jättekul och jag lär mig en massa men samtidigt har jag lagt ca tre kvällar i veckan på det hittills och det håller inte i längden. Så det ska bli väldigt skönt på torsdag när jag både skrivit tentan och blivit klar med panelarbetet. Då kanske livet kan återgå till det normala.
Nu är jag jättesen och måste skynda vidare. Efter kvällens panel ska vi hem till Busters kompis Fille och hans tjej Elin för att äta middag. Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela