meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Planerna fortskrider sakta men säkert

Publicerad 2015-05-26 22:03:32 i

Jag vet att jag alltid klagar på att jag har för mycket i skolan för att hinna göra inlägg. Det ska jag inte göra nu. (Fast det är därför;)

Nu är datum satt för bröllopet och vi har börjat boka saker som boende och fotograf osv. Spännande:) Det är förstås fortfarande många saker som ska falla på plats (fattas bara, det är fortfarande ett år kvar!) men man märker att man inte är ute i så bra tid som man trott när rummen man vill ha redan är bokade på grund av ett annat bröllop. Jag trodde vi var ute i onaturligt god tid.. 

Ikväll åt vi middag med ett par väldigt härliga vänner som till vår stora glädje tackade ja till uppdraget som toastmaster och toastmadame! Jag är helt övertygad om att det kommer bli en fullträff och jag är så glad att de var sugna på att ställa upp. Det kommer avslöjas vem så småningom;) Fasiken vad bra allting gått hittills!

Lite inspiration angående brudbuketten:

Favoritblommorna (för tillfället) är pioner (de har alltid varit favvo) ranunkler och anemoner. Just nu gillar jag svartvita anemoner väldigt mycket. Speciellt tillsammans med andra vita blommor och suckulenter. Men jag ändrar mig från en dag till en annan så det kan sluta precis hur som helst;)

Kommentarer

Postat av: Bernice

Publicerad 2015-05-26 22:59:02

Ser fram emot denna kärlekens dag min älskade vän. Två ska bli ett. ❤️ Din kreativa sida får verkligen blomstra inför er stora dag. Det kommer bli hur vackert som helst. Kramar i massor!

Svar:
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela