meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Bakochchokladfestivalen

Publicerad 2015-10-11 16:00:48 i

Jag lyckas alltid missa alla mässor jag vill gå på. Jag får alltid reda på att de varit och inte att de ska vara. Men den här gången fick jag syn på reklamen på tåget. Så idag blev det en tur till Bakochchokladfestivalen på Älvsjömässan. 

Lite väl mycket samma sak i varenda monter tyckte jag. Alla hade chokladkakor och praliner i alla dess former och färger. Men i en (två faktiskt) lyckades jag hitta pralinformar:) Jag är lite osäker på om jag kommer orka hålla på med det men jag har ändå velat ha en sedan jag pluggade och nu när vi har marmorskiva i köket var det ju lika ta att slå till. 

Köpte också en stor rundtyll som jag alltid saknar och en spritspåse som var större än de andra jag har. Så lite inköp blev det trots allt. 


Sen tog vi en runda in på villamässan också. Den var lite mer varierad åtminstone! Hittade massor av fina saker men ingenting vi direkt behövde;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela