meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Eftersom inte alla har instagram

Publicerad 2015-09-13 08:43:21 i

Så tänkte jag att jag får dela med mig av en del bröllopsplaner här med. 

När jag skulle fråga min syster/mina vänner om de ville bli mina tärnor gjorde jag en liten grej av det. Jag köpte lite smått och gott som jag la i ett fint paket tillsammans med en toille i deras storlek. Den ska jag använda till deras klänningar lite längre fram. 


Var och en fick saker i färgen de ska ha på sin klänning. Den blå kommer dock inte synas framme vid vid vigseln eftersom den kommer gömmas under en prästkåpa  (jag hoppas att det är det det heter) Den kommer komma fram efteråt och även innan hoppas jag eftersom vi kommer ta bilderna innan ;)

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2015-09-13 10:41:51

Ursäkta om jag e korkad men vad är en toille? 🙈👌🏻 vilken kul idé med olika färger, superfina!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-15 20:40:28

"Tant blå" ;) blev så otroligt glad över denna fantastisk vackra och söta lilla box. Kommer spara den föralltid! Men framförallt minnet efter denna kommande stora dag såklart som kommer att överösas med kärlek! Tänker ofta på att du är så generös med dina fantastiskt påhittiga idéer som skänker så mycket glädje. Älskar dig min vän!

Svar: Och jag älskar dig "tant blå" ;* ;* ;*
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela