meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

"Vårt palats är ett -fullkomligt kaos.."

Publicerad 2012-11-29 07:22:39 i Allmänt,

Wow! Varför missbedömmer man alltid hur mycket grejor man har?? Sambon brukar vara den överoptimistiska och jag tyckte att jag varit dess motsats. Ändå tog kartongerna slut innan det som skulle i dem!

Och nu står vi här i ett fullkomligt kaos.. Kartonger överallt och hundhår likt en heltäckningsmatta (=resultatet av två fällande hundar och ingen möjlighet att dammsuga) Men katten Malou verkar trivas. Hon har byggt en borg av alla kartonger och sitter högt upp och blickar ut över sina ägor. Äntligen som den slottskatt hon innerst inne är, haha.

Jobb till 16, lämna katten, packa färdigt, lämna hundar, hämta släp, bjuda bärhjälpen på pizza och öl, packa släpen och sist men inte minst -STUPA I SÄNG.

Så ser min dag ut. Hur ser din ut??

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-12-03 15:52:31

Visst är det kul att flytta? ;) Fantastiskt att du hinner med att pyssla mitt i allt!! kram

Svar: Jo det är kul! Mindre kul att köra så långt i snökaos med tungt lastat släp bara;) Men det kommer bli jättebra. Ja du, det blir lite då och lite då;) Hoppas det är bra med dig?? Kram!
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela