meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

och igen..

Publicerad 2013-07-25 07:20:02 i Allmänt,

samma sak..
 
 
 
 
Det måste ju förstås vara så att bilderna är för stora för att få plats allihop i samma inlägg? Nåja. Kanske inte någon direkt kvalitativ fotokonst direkt (någon gång ska jag verkligen lära mig det där med fotografering och bildredigering!) men det fördrev några timmar i söndags;)
 
Nu ska jag iväg och jobba. Håller tummarna för att ryggen håller idag också. Det kändes som att det var på vippen igår. Men efter ett långt bad och en bra stund på spikmattan kunde jag åtminstone somna. Jag beundrar verkligen dem som jobbar med kroppen ett helt liv. Stor eloge! Fast alla kanske inte har lika sned rygg som jag;)
 
Tänkte förresten lägga upp en liten utlottning snart, så håll utkik;)
 
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela