meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Ojdå..

Publicerad 2013-07-02 21:07:03 i Allmänt,

Jag hade visst mycket mer grejor än vad jag kom ihåg.. Igen.

Jag trodde i mitt stilla sinne att jag skulle ha, åtminstone lite, plats över. Men nu ser det ut som att jag måste stuva in allt. Plats får det, det blir bara lite trängre än jag tänkt mig. Jag tror att problemet är att jag glömmer bort allting som inte är tyger. Och jag hade tre flyttkartonger med just sådant. Ooops;)

Idag har inte varit en bra dag för Nike. Hon har fått tratt för första gången och det är INTE kul. Hon trillade nämligen ner från bryggan under midsommarhelgen och tydligen hade hon fått ett stort sår på ryggen. Men vi märkte det inte förrän en vecka senare och då hade det hunnit bli infekterat. Så nu är det skäms-tratten som gäller.
Det är svårt. När jag kom ner från ovanvåningen satt hon som förstenad och stirrade rakt ut i luften. Hon kunde tydligen inte lägga sig ner. Stackaren!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-04 19:18:52

Tratten e alldeles för stor ju :(

Svar: Jo vi vet. Klippte av den lite.
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela