meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Hälsomässa

Publicerad 2013-10-27 15:40:01 i Allmänt,

Idag har jag spenderat dagen på hälsomässa med min väninna/chef Catharina. Fick prova på shiatzumassage och nu känner jag mig som en ny människa! Jag visste inte ens om att jag hade ont på vissa ställen. Och ryggen som jag faktiskt visste att jag hade ont i, känns framförallt bättre.
Ett bra sätt att avsluta helgen inför kommande tentaplugg. Imorgon dyker jag ner i böckerna nämligen och kommer väl inte upp förrän nästa onsdag. Men så har jag en skåneresa att se fram emot därefter;)
Hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela