meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Blä

Publicerad 2014-02-16 16:10:05 i Allmänt,

Mitt huvud vill inte alls tentaplugga mer.. Vi är inte överens. Framförallt är inte ångesten överens med huvudet. Den tycker iofs egentligen att jag likabra kan ge upp istället och att jag borde ha börjat långt innan. Men varför påminner den aldrig mig tidigare om den nu vet hur det blir? Jag är hopplös. Men på någon vänster går det ju alltid hem ändå och hittills har jag (ännu mer oväntat) maxat betyget trots ifrågasatt tentaplugg. Detta är inte riktigt till min fördel för det innebär att jag aldrig lär mig. Man tycker ju att jag skulle ha lite mer disciplin efter så här lång tid i skolan? Nej icke. Men jag antar att det är ok när inte betyget blir lidande. Det är bara min stackars mage och nattsömn som blir lidande.
Jag säger som vanlig: På NÄSTA kurs ska jag bannemig börja läsa redan från början! (Hympf..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela