meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Fotograf

Publicerad 2015-06-11 09:30:07 i

Åh så spännande!! Nu har vi bokat fotograf! Och jag känner mig superdupernöjd:) Jag mailade henne en visionboard och det verkar som att vi gillar samma stil. Så härligt när man känner att man gillar någon utan att ens ha träffats! 
Sen hade jag iofs fått personliga referenser från en vän i klassen som gifte sig förra sommaren och deras bilder är fantastiska. Så det kändes tryggt redan från början. Men det är skönt att ha det här fixat för tydligen börjar datumen bokas upp redan inför nästa sommar och fotograf har varit något som vi varit väldigt petiga med. 
Jag funderade på om jag skulle länka hennes hemsida men jag tror att jag vill vara lite hemlig ett tag till, hehe. 

Idag är jag ledig och ska först in till stan för att hänga lite med Frida och lilla Edith. Det ska bli supermysigt för vi har inte setts på fleeera veckor! Sen ska vi på 100års kalas på djurgården för "svärfars" båt. Det är första gången jag går på födelsedagskalas för en båt;) Jag tror att det kommer bli trevligt. Solen strålar och Stockholm är ju inte annat än fantastiskt vackert på sommaren. 

Även helgen bjuder på både det ena och det andra men det återkommer jag med i bilder istället.
Ha en fantastiskt fin sommardag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela