meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Då försöker vi på mobilen istället;)

Publicerad 2012-11-11 09:55:47 i

Jag vet inte om det är datorn eller sidan det är fel på men jag kan inte ladda upp bilder som sagt. Och det är liksom det som är hela grejen. Så nu provar jag från mobilen istället.

Min bästaste Anna går i väntans tider och för några veckor sedan hade vi babyshower för henne. Jag gav mig in på något som jag aldrig gjort tidigare, nämligen ett lapptäcke:) För att vara första gången blev jag faktiskt ganska nöjd:)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-12 15:52:32

Det är underbart. du är så himla duktig <3

Svar: DU är duktig!<3
Mikaela

Postat av: Marie

Publicerad 2012-11-13 13:30:15

Den är jättefin! Hur hinner du med allt? Jag hinner knappt hem från jobbet förren det är dags att sova känns det som! :) Tänkte dock att jag skulle försöka mig på att sticka eller virka en babymössa.. men det var 1000 år sedan jag gjorde det.. tips? kram

Svar: Jadu, jag hinner inte så mycket de dagar jag jobbat heller. Däremot tar jag aldrig det "lugnt" när jag är ledig, haha;) Men pyssel är terapi för mig. Här är en länk till en blogg som Karin tipsade mig om i ett annat inlägg. De är supersöta!! http://bit.ly/Q0mgYT
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela