meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Finbesök

Publicerad 2013-04-02 11:36:33 i Allmänt,

Igår fick vi besök av våra vänner Olle och Anna. Vi hade tur med fantastiskt väder och för första gången kändes det verkligen som att våren är här!

Vi började med en fika på det supermysiga cafeet på Krapperup. Vi satt ute i solen och trots att det var lite kyligt så värmde solen tillräckligt för att ta av sig jackan:)

Sen tog vi en promenad på Kullaberg med alla hundarna. Vi stannade och njöt av vädret i en hage men efter ett spontant drev tidigare i skogen var Freja så himla trött. Och när hon är trött är hon så störig.. Hon gnäller och skäller och gnyr. Så vi åkte hem och drack lite te och kaffe innan de begav sig hemåt.

Det var verkligen jättekul att få se dem! Som sagt så är man inte så bortskämd med att få träffa sina vänner när man flyttat runt som vi gjort.

Idag har vi suttit i bilen på väg tillbaka till Uppsala. Det har varit fem plusgrader och strålande sol hela vägen så det har inte varit alls jobbigt att köra:) Däremot låter bilen inget vidare så nu måste vi lämna in den igen. Bilar är bara problem!

Hoppas ni har en härlig "söndag"!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-04-03 11:51:19

Åh det var SÅ roligt att träffas igen!! Vilken härlig dag vi fick! :)

Svar: Ja det var det verkligen! Vi hade tur;)
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela