meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Byte

Publicerad 2013-08-09 20:38:46 i Allmänt,

Man känner sig nästan lite otrogen. När man byter ut något som man haft väldigt länge. Jag pratar såklart om att byta bank.
Jag har haft Swedbank hela mitt liv och jag har aldrig funderat på att byta. Men med huslån osv kom det plötsligt på tal. Vore det inte smidigare om vi hade samma bank? Speciellt då sambon fått in foten och börjat jobba på sin bank.
Så nu är jag plötsligt Handelsbankenkund istället. Eller vilken dag som helst iaf. Lite läskigt. Samtidigt inte alls.
Nåväl, jag var ju tvungen att skilja matkortet från mitt eget. Och då är det ju lättast om de SER olika ut. Och vad skulle jag då ha för bild? Cupcakes såklart! Och jag är SÅ nöjd! Passar ju utmärkt nu när jag ska bli kostvetare, haha;) Visst är det fint?

Kommentarer

Postat av: Marie - mamma till Isabelle

Publicerad 2013-08-11 20:42:29

vilken härlig bild! Härligt att man kan välja egen bild tycker jag! Jag har haft handelsbanken hela livet :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela