meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Och vinnaren är...

Publicerad 2013-08-04 20:18:39 i Allmänt,

Först vill jag börja med att tacka för era fina recept! Jättekul att alla ville dela med sig:) Jag kommer absolut prova allihop!

Och nu till det ni väntat på;) Sambon fick dra vinnaren för att det skulle bli så rättvist som möjligt.

Vinnaren är: Moa! Grattis Moa! Förklädet kommer på posten:)

Tack till alla er andra som var med i utlottningen. Misströsta ej, det kommer fler så småningom. Och om inte annat har ni möjlighet att använda er av erbjudandet jag utlovade. 100:- rabatt på valfritt förkläde innan sista augusti! I sådana fall är det bara att höra av sig till mig;)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-08-13 14:52:48

Hur mycket tar du för ett förkläde? Gjorde nyss snickers och nu har jag choklad på jeansen så började fundera på om jag kanske behöver ett :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela