meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Otursvecka

Publicerad 2013-08-01 19:53:01 i Allmänt,

Det känns som att hela den här veckan varit en otursvecka! Jag tappar saker, glömmer saker, missar saker och tekniska prylar ska vi bara inte tala om! Det är precis som om jag hade ett störande magnetfält runt omkring mig:S Så hur vänder jag på det här nu då? Innan något går riktigt illa menar jag. Säkert frågan om inställning. Men jag är för trött för att ändra inställning nu så jag får väl fortsätta min otursvecka lite till helt enkelt.

Igår gav jag mig på barnmössor igen. Men jag är lite osäker på om storlekarna jag hittade stämmer? Den jag sydde igår var beräknad till en 3månaders baby och den fick sambon på sig(?) Om än lite väl tight så borde det inte gå. Någon som har en liten pojke eller flicka som vill prova ut den till mig?? Man får självklart behålla mössan. Hör av er i så fall!

Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2013-08-05 18:30:38

Vår lilla Isabelle är 3 månader nu, vi kan prova den :)

Kram Marie

Svar: Kul!
Mikaela

Postat av: Anna

Publicerad 2013-08-05 19:37:57

Sååå fin:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela