meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Textbortfall..

Publicerad 2013-08-29 20:53:18 i Allmänt,

Teknikens under! Ibland blir man tokig och vill riva av sig allt sitt hår..

Jag hade skrivit en lång radänga om bullbak och spinning men nu har jag helt ärligt ingen lust att göra om det.

Lämnar mitt bull-tips istället bara;)

Jag bytte ut kanelen i halva satsen mot vaniljsocker och riven kokos. Sen gjorde jag en toscablandning på hyvlad kokos, smör, socker, sirap och grädde som jag lät svalna något och fördelade över bullarna när de jäst färdigt. SÅ himla gott!!! Ni bara måste testa (om ni älskar kokos lika mycket som jag vill säga;)

Efter alla bullar satt ett spinningpass rätt men jag anser fortfarande att det är en träningsform för självdestruktiva människor. Men jag kommer trots det ge det fler chanser. Vem vet, jag kanske blir frälst?

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela