meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Ny regel

Publicerad 2013-07-30 16:24:35 i Allmänt,

Tack för tipsen hittills! Härligt:)

Men jag inser att det kanske är en del som låter bli att vara med för att de inte har något recept tillgängligt, eller ens har något favoritrecept (??) Så då tänkte jag föreslå ett annat alternativ (för det är ju roligare ju fler som är med;)
Om du inte har något/känner för att lämna ut något recept så kan du istället skriva några väl valda ord om varför just DU vill vinna förklädet. Då behöver man inte ha receptboken tillgänglig;)

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela