meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Loppisfynd

Publicerad 2013-06-17 10:51:14 i Allmänt,

Det går än att hitta riktigt bra grejor hos farmor. Känns som att vi (buster försäljaren;) sålt hur mycket som helst men ändå är det fortfarande fullt och jag har fortfarande nya saker med mig hem varje gång, haha.

Fick med oss ett fint emaljerat tvättset från Kockums, några mässingsljusstakar (är förtjust i sånna) ett gäng utekrukor (det är ju svindyrt att köpa nytt!) en herrbetjänt som sambon blev förtjust i och så ännu ett tvättset i porslin, men det var från mamma. Tvättseten får husera på landet tills vi själva skaffat gård (det lär ju dröja..) men det andra ska vi nog hitta plats för;)

Idag börjar sambon jobba efter en dryg månads ledighet. Kommer kännas konstigt att inte komma hem till fixad mat varje dag! Fast å andra sidan så är ju faktiskt jag själv ledig nu. Det ska bli så kul att få fixa i trädgården och inomhus för den delen! Och så kommer pappa snart och hjälper mig med ateljén:D Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela