meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Snart snart snart!

Publicerad 2013-06-04 22:53:51 i Allmänt,

Sista dagarna på jobbet nu! Åh varför känns de alltid så mycket längre ju närmre slutet man kommer?

Men snart är det slut och då väntar nästan en månads ledighet! Jag har aldrig varit ledig så länge! Fantastiskt:) Det blir lite kärvt med en månadslön mindre men det är det värt.

Sen kommer jag jobba ett antal veckor på mitt förra jobb (tur att jag har en så bra föredetta chef som ställer upp;) och till hösten håller jag tummarna för att jag kommer in på kostvetarprogrammet. Om inte annat kommer jag antagligen in på någon av de fristående kurserna jag sökt. Ser fram emot att plugga igen:)

Till helgen ska min kära vän Bernice prästvigas! Tänk att hon är klar nu. Vilket jobb hon lagt ner och vad hon har kämpat! Jag beundrar henne<3 Och jag ser fram emot att få vara med och fira henne på hennes stora dag:) Och att få bidra med buffén till de 100 gästerna.
Ska bli skönt att få komma "hem":)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela