meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Saknar redan mina fina!!

Publicerad 2013-05-12 15:41:34 i Allmänt,

Helgen har varit helt fantastisk! Men som alltid gick den alldeles för fort:S Nu ska det bli härligt att få hem sambon istället:)

Igår sydde Ida om sina loppis-kuddar samtidigt som jag lagade mat. Sen gjorde vi tortellini tillsammans.
Det blev dovhjortskalvsytterfile (långt ord;) med hemgjord tortellini som var fylld med butternutsquash och chèvre i vitvinssås med grön sparris. Det var kanske inte den vackraste pastan men god var den;)

Kommentarer

Postat av: elaine

Publicerad 2013-05-13 18:09:05

Men Hej, vilken fin mat ni gjorde =) såg riktigt smarrigt ut!

Svar: Tack:) Den var betydligt godare än den såg ut;) Vi måste göra praliner snart!!
Mikaela

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela