meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Sommarvärme!

Publicerad 2013-05-17 18:19:50 i Allmänt,

Idag har det varit riktig sommar i Uppsala! Och så fantastiskt vackert det är här när träden blommar och gräset blivit grönt. Det känns helt fantastiskt att åter bo på en plats där man faktiskt trivs. Det gör inte ens så mycket att jag inte känner så många här än. Jag har ju redan haft vänner på besök både från Umeå och Skåne:D

Det visade sig att min tå inte var bruten som tur var! Ortopeden var inte alls orolig, möjligtvis bara för såret, men jag lovade att hålla det rent;) Däremot är det väldigt svårt att stödja på foten så han rekommenderade mig att ta det lugnt några dagar. Så det fick bli sjukskrivning idag och imorgon. Sen är jag ledig i vilket fall sön-tis. Och vi tänkte ändå göra som vi planerat och ta en tur ut till ön. -Åh vad jag har längtat!
Där kommer det bli massor av tid för att vila min skadade fossing;) En bra bok åker med. Och jag funderar faktiskt på om jag inte skulle ta och stänga mobilen också rent av? Det finns ju en fast lina för viktiga samtal liksom. Jag tror att det skulle kunna vara nyttigt.
Så om ni inte får tag på mig så vet ni varför;)
Trevlig helg på er!

Här är en bild på några av de allra viktigaste i mitt liv från förra årets midsommarfirande på ön:) Håller tummarna för att vi ska få samma tur med vädret och sällskapet det här året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela