meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Tillbaka till det gamla fast ändå framåt?

Publicerad 2013-05-25 23:39:48 i Allmänt,

Idag har jag gjort en förändring igen. Man kan tycka att jag hattar omkring och är oseriös men jag försöker bara låta magkänslan leda mig. För det är väl egentligen bara jag som kan veta vad som är bäst för just mig? Och om jag nu ska öva på att lyssna till min inre röst, och kropp för den delen, så må jag väl framstå på det viset.

Jag får berätta mer exakt när det är lite mer officiellt. Men jag kan avslöja att det ger mig mer tid för vila och umgänge i sommar:) Och det är något jag värderar HÖGT nu för tiden.

Idag var det lite kaotiskt på jobbet, inget ovanligt där. Internet låg nere och det skapade en del problem som förde med sig att jag inte hann allt jag borde och därför kom jag efter resten av dagen:S Känner mig minst sagt slut efter den här veckan.. Vilken tur att jag bara ska jobba imorgon för att sedan vara ledig en hel vecka:D Förutom lite frivilliga grejor;)

Ikväll var jag gräsänkling och då är det tråkigt att laga mat. Så jag mötte upp en vän på stan och käkade lite grekiskt. Men grekisk mat i Sverige är ju inte samma sak såklart. Längtar efter RIKTIG tzatziki! Hoppas på det i sommar.

Nu är det dags att säga godnatt så att jag orkar upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela