meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Finnesök

Publicerad 2013-10-11 07:26:43 i Allmänt,

Idag kommer min Anna och hälsar på mig!! Nåt av det bästa är att jag trodde att hon kom ikväll, men virrpannan här hade fått det om bakfoten. Så hon kommer redan efter lunch. En hel halvdag extra alltså! Ibland gillar jag att ha fel;)

Så nu ska jag fundera ut något kul för oss att hitta på i eftermiddag. Det är egentligen inga problem alls, vi har alltid trevligt vad vi än gör. Det är mer att jag måste VÄLJA något. Jag har ju själv grym pysselabstinens så förhoppningsvis har hon också det.

Vi läser om kolhydrater i skolan nu och det har börjat göra mig medveten om kvaliteten. Så idag blev det dinkelgröt med pysiliumfrön, kokos och banan till frukost. Synd bara att jag har så svårt för gröt.. Det går bra i början men halvvägs in i portionen säger det vrålstopp. Kanske därför jag aldrig står mig så länge som alla påstår att man ska göra?

På morgonpromenaden gick solen upp så sakteliga och träden såg ut att lysa av sig själv. En bild gör det inte rättvisa, men nästan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela