meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Vilken fest!

Publicerad 2014-02-03 16:42:38 i Allmänt,

Så i lördags var vi på Bond-festen jag berättade om. Ett ord: Fantastiskt! Vilken fest. Genomtänkt in i minsta detalj. Cool lokal, god mat, gott vin och trevligt sällskap. Och inte för att tala om bandet! En blåsorkester i en gammal kyrka -behöver jag säga mer?
Och kläderna blev faktiskt riktigt bra:) Lyckligtvis passade Marias klänning trots att jag hade ett enda mått att gå på! Och jag hade hittat likadana skor till oss så vi matchade verkligen. Det enda som var lite tråkigt var att det var så få som verkligen "klätt ut sig". Alla hade följt temat och var otroligt vackra! Men det kändes lite fånigt att se ut som en seriefigur när alla andra såg ut som tagna ur världens mest glamourösa film. Men jag tror åtminstone att vi hade ansträngt oss mest av alla;)

Tyvärr har jag ingen bild än eftersom jag inte var smart nog att be någon ta en med min egen kamera. Men jag ska försöka skaffa fram en.

Idag har vi har konservering i skolan och jag måste erkänna att det kändes ganska bra att dra på kockkläderna igen:) Kände mig riktigt inspirerad att gå hem och baka. Om jag inte varit så förbenat trött förstås. Men det får nog snart bli en sats semlor eller liknande.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela