meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Bortavarande

Publicerad 2014-06-27 17:11:34 i Allmänt,

Ursäkta uppehållet. När jag var i Skåne för att fira Annas examen blev jag sjuk. Så pass sjuk att jag blev inlagd i nästan en vecka och min hemresa blev uppskjuten. Likaså mitt sommarjobb. Typiskt såklart när man vill göra ett gott intryck. Men det har inte varit hela världen. Man misstänkte att jag hade hjärnhinneinflammation men det är inte klarlagt. Jag fick medicin mot borrelia vilken gav mig ganska tråkiga biverkningar som t.ex. att jag brände mig om jag alls vistades i solen. Inte särskilt kul under midsommar, men som "tur var" var det inte så jättesoligt.
 
Nåja, nu är jag bättre. Nu har jag bara min vanliga nack- och huvudvärk, men jag ska få komma till en sjukgymnast. Jag kan åtminstone jobba:)
 
Men därav har det inte blivit så mycket pyssel eller uppdateringar här. Just nu målar vi huset och nästa vecka kommer pappa och hjälper oss att sätta in en altandörr i vardagsrummet, med tillhörande altan. Det kommer bli så himla fint!! Bilder kommer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela