meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Färgbyte

Publicerad 2014-06-06 17:37:10 i Allmänt,

Tålamodet tog slut. Jag orkar inte ha utväxt 10 månader av 12 om året. Även om jag egentligen trivs bäst som blond. Så det fick bli det näst bästa istället, rött. Lite rödare än vad jag tänkt men det såg verkligen inte lätt ut. Vi färgade i två omgångar men egentligen behövs tredje. Det fixar jag själv.
Före (galen utväxt!):


Har inte riktigt så lång panna men kameran uppfattar mig tydligen så..

Efter:


Det tråkiga är att ju mörkare hår jag har desto blekare ser jag ut. Suck. Får sola lite;)
Nu hoppas jag att det funkar med klänningen jag sytt till imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela