meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Skåne

Publicerad 2014-06-04 11:29:16 i Allmänt,

Igår när skolan var slut och alla rapporter var inlämnade så åkte jag raka vägen ner till Skåne. Eftersom jag börjar jobba på måndag och jobbar till mitten av augusti ville jag hinna vara nere åtminstone några dagar.
Det tråkiga är att det är så mycket man vill hinna med på så lite tid!
Ovanpå det blev farmor inlagd precis när jag kom ner (otur!) så vi fick ställa in planerna på loppis på lördag. Men då kanske det finns tid att åka på någon annan loppis istället.
Ikväll ska jag träffa Anna. Det är alltid lika trevligt att få lite egentid med sina vänner, även om tiden alltid går för fort! Hoppas på lite fint väder också, men det är inte det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela