meramela.blogg.se

En plats för inspiration, idéer och otaliga projekt

Skam den som ger sig?

Publicerad 2014-11-15 07:57:02 i

Ja i så fall får jag väl skämmas lite.. De senaste fyra gångerna jag har försökt publicera ett nytt inlägg har jag råkat komma åt "åter-knappen" på min "älskade" Samsung. Det finns såklart ingen är-du-verkligen-säker-på-det-här-varning så det har resulterat i att de med blixtens hastighet har gått från precis klara till obefintliga. 
Tre av gångerna har jag skrivit ihop en lång instruktion på hur vi gjorde om trappan och ett av inläggen var en uppdatering av köket. Jag vill bara skriva en kort förklaring innan jag ger mig på ett nytt försök, så att ni vet att jag inte glömt er om allting skulle gå åt pipan igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Bor numera med min sambo, våra två hundar Nike och Freja och katten Malou i Uppsala.   Den här bloggen använder jag som ett utlopp för min kreativitet. Jag älskar pyssel av alla dess slag och slänger mig huvudstupa från projekt till projekt. Jag är ganska ny på bloggandet och jag får väl erkänna att sidan, rent estetiskt, inte riktigt lever upp till mina ambitioner än. Men det ska jag jobba på;)   Om du hittar något om du undrar över eller bara vill komma i kontakt med mig är du välkommen att göra det på [email protected]   Glöm inte att ett leende förlänger livet;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela